Här har tiden flugit iväg alltför snabbt igen, men vi har haft kul under tiden, och det är ju viktigast. 
 
Senaste helgen firade vi halloween, vilket vi egentligen inte gjort förut. Barnen har dock vuxit så mycket och är nu i den åldern att dom älskar att pyssla allt möjligt. 
 
 
Skelettpepparkakorna och halloweendonitsarna köpte jag från lokala bageriet, de skulle inte mina färdigheter räcka till. Men här kommer lite bilder på vad vi och en nära bekant bakat och fixat till:
 
 
 
 
 
Sen glömde jag ta bilder när syrran var med sina flickor till oss, min mamma jobbade också senare under kvällen. Jag var utklädd till the devil herself="din onda sida" den kvällen och bjöd på maskar med avhuggna fingrar (spagetti med knackkorvar och ketchup som blod). Men hos barnens andra kusiner tog jag ett par bilder, här ser man en del av kostymerna. Själv var jag då en ängel = den goda sidan. Jag fastnade aldrig på bild. 
 
En massa små barn och en stor. :)
 
Alla tyckte det var kul att fira halloween och jag tror vi gör det till en årlig tradition faktiskt. 
 
På söndagskvällen var det vackert och stämningsfullt på gravgården. Körde iväg hela familjen och lade ljus på min fars grav samt på mormors och morfars grav. Det blåste kallt.
 
Nu har jag en del att stå i för jag har lovat att hålla en silverjungle-visning hos oss imorgon. Samtidigt firar jag min födelsedag, som egentligen är inkommande måndag. Är ju ingen storfirare numera, men lite mysIOGT kan man väl alltid ha.
 
Hej svejs!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej