Hej alla glada! 
 
Och välkommen denna torsdag 2 juli. 
 
Har ett bra tag redan väntat på denna dag då vi ikväll ska se Måns Zelmerlöw och KAJ uppträda på Norrvallas sommarfest. Barnen (och jag) ser fram emot det massor. Ska även försöka fotografera lite, fastän jag inte vet hur min telefon klarar av att ta bilder på konserter. för det mesta får man ju inte så lyckade foton på såna tillfällen... Har ingen lust att ta med den stora kameran till ett sånt ställe.
 
Har haft så tur med vädret nu, och om prognosen stämmer blir det flera varma dagar. Stora går ju i simskola dessa två veckor, så det är skönt med bra väder. 
 
Vår trappa.
 

Ovanstående bild publicerade jag även på instagram. Välkommen att följa mig på namnet Pamela_J_Tran. Om du inte redan gör det. 
 
Ser att det blir en härlig dag att spendera på utsidan, har en del som måste fixas i växthuset. 
 
Återkommer igen med förhoppningsvis några bilder från sommarfesten.
 
Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej