Hej på er mina Goa vänner! Ser riktigt framför mig era förvånade ansikten när jag plötsligt skrivit flera inlägg dessa två dagar än jag gjort på hela månaden liksom.
Men allt har sin tid. Och bloggens tid är nu. 
 
Denna eftermiddag + kväll har vi spenderat på sommarfesten så, som jag nämnde om i mitt förra inlägg.
 
Och där fick vi se:
 
 
 
Måns Zelmerlöw 
 
 
 
samt KAJ.
 
Dom var båda verkligen jättebra och vi var riktigt nöjda med konserten och hela tillställningen, för det fanns så mycket kul för barnen också. Arrangörerna uppskattade antalet personer i publiken till 6000, så vi var verkligen många på plats.
 
Det enda vi blev missnöjda med var när vi skulle stannade till på ett ställe och äta på hemvägen och det räckte dryga timmen innan vi fick vår mat, ja då brände en och annan propparna. Men överlag är jag i.a.f. helt nöjd med denna dag och nu ska det bli skönt att sova en stund.
 
Fredag imorgon. Yes!
 
Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej