Hej hallå i stugan! Här var det livat trots att det inte kommit några inlägg på länge! Har ju sommarlov för att kunna vara hemma med tjejerna som inte har någon dagvård, men jobbar fortfarande på. Trots inte i samma takt som annars och bara med kul grejer, så det går nog an.
 
Ikväll t.ex. har jag fått njuta av denna vackra utsikt, samtidigt som det serverades hummercappucino till förrätt, gös till huvudrätt och chokladkaka med glass som dessert. Himmelskt skulle jag vilja kalla det.
Mustakari heter stället.
 
Innan shoppades det lite ett och annat och efteråt blev det en tur till sommarstugan där vi fortsatte njuta av solen på verandan och en bestämde sig för att ta ett dopp i havet. OBS! Det var inte jag.
 
Nu blir det snarklådan för mig, skönt att alla sover och jag får blogga lite igen efter en lång paus.
 
Hej svejs, tills nästa gång!

Kommentera

Publiceras ej