Underbart fina tulpaner jag köpte dagen till ära.
 

Måste kika in och kolla läget här ibland. Vill ju så gärna hinna blogga också fastän mycket annat tar tid just nu. Senaste projektet var en makeover i småflickornas rum. Vi har rivit ner alla tapeter och målat istället. Ljusa, lugna, neutrala färger var målet och jag måste säga att vi lyckades ganska bra faktiskt. Är riktigt nöjd! Kan göra ett eget inlägg om resultatet sen.
 
Här är en bild av det vackra vinterlandskapet vi har i Finland just nu. Just denhär dagen var det -12 grader.
 
För tillfället har vi bara -1 grader och det är riktigt lagom om någon frågar mig. 😊 För fastän vintern kan vara mysig på sitt sätt, så väntar jag ändå på våren och längtar till sommaren. 
 
Här är en till tulpanbild, förra veckans bukett. Tror minsann att dessa är en av mina favoritblommor faktiskt. 😉💐🌷
 
Nu blir det lite slösurfande och sedan snarklådan för min del. Fredag imorgon = helt underbart!
 
Hej svejs!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej