Den här tiden ungefär, varje år, börjar jag tänka ut och planera en hejdundrande födelsedagsfest. Till vem? Till mig själv förstås! Tycker om att ordna kalas till flickorna och planeringsstadiet är ju extra roligt i sig.
Det rör sig om att hyra en hel restaurang bara för mig och mina vänner, pröjsa för allt naturligtvis. En stoooor tårta som jag bakat själv, eller om jag vill lägga min tid på annat, så är tårtan beställd från närbageriet.
Ballonger och serpentiner.
Skumpa i ofantliga mängder samt mat och goda plock-rätter i massor.
Vi skulle partaja sent in på natten och senare fortsätta på någon nattklubb som spelar as-bra musik, så att man orkar dansa ända in på småtimmarna. 
 
 

 
 
 
Visst låter det kul!?! Ja, det tycker jag själv i alla fall, men alla dessa fina drömmar har runnit ut i sanden efter ett tag och sen har jag suttit ensam på min födelsedag i alla fall och inte ens orkat baka nån tårta till mig själv. 
Saknar gratulations-meddelandet jag brukar få 8:52 varje år på morgonen av min pappa... Varför den tiden? För att det var då jag föddes... Så himla gulligt av honom tycker jag.

Men någon morgonmänniska är jag ändå absolut inte!

Sitter faktiskt i planeringsstadiet nu igen, men endast tiden kan utvisa om det blir någon fest, denna gång heller...

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej