Ja, vi lever fortfarande.

Och idag skiner solen. Underbart!

Hatar annars denna årstid, när det är så himla mörkt och trist varje dag. Man finner inte liksom orken i nånting! Ingen snö har vi heller. Men det gör inget för vi har sooool! :)

Gjorde en banoffee paj igår enligt Leila Lindholms recept. Den var helt ok nog, men väldigt mäktig!
Banoffee paj
 
Har väldigt många roliga projekt på g nu, så jag ska försöka få dygnets alla timmar att räcka till. Inte det lättaste! Skule gärna ta emot ett par extra timmar om det vore möjligt... Men nu är det som det är och vi måste göra det bästa av situationen...

Har hunnit fylla 32 år och firat farsdagen helgen som gick. Vi hade bokat bord vid Mango House här i stan och OMG! vad god mat de hade. Hade gjort en kinuskitårta och tog den med som efterrätt. Den lyckades riktigt bra, om jag själv får säga!

Stora cyklade till skolan idag och kan inte fatta att det redan är onsdag. Hinner inte med, tiden och dagarna flyger förbi så snabbt!

Mellanbarnet tog en sovmorgon idag. Jag hade just matat gröt till lilla när hon steg upp. Hon är annars den som vaknar tidigt i vår familj, men hon behövde väl en extra timme sömn just idag.

Nu ska jag fortsätta smida mina järn i elden.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej