Ja, inte till oss, men till två av kaninungarna!


Nu är dessa två gråa kvar. La in en annons på findit.fi för en stund sedan, så snart får säkert dom också flytta.

Har haft två systrar på besök idag och varit och handlat blommor och plantor med den ena. :) Ska göra en ny blomshoppingresa lagom till midsommar. Idag köpte jag körsbärstomatplantor och chilipaprikaplantor. Sen lite blommor till den vita träskottkärran som jag placerat på framsidan av huset. Idag blåser det förfärligt hårt, så jag tror jag inte lägger ut dem förrän imorgon.

Lilla spenderar sin dag med fastern och kusinerna, hon tycker om att åka iväg ensam och det är väl bra. Hon behöver bli van att komma bort från föräldrarna ibland. Stora har aldrig haft problem med blyghet o.dyl. heller, så hon var tidigare med sina lekträffar samt att övernatta borta.

Det är nog mamma som känner av saknaden mera tror jag. De är ändå så upptagna hela tiden när de är borta.

Nu - matdags.

Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej