Lite bilder av det som serverades idag på dopet.
 
 Och här är stjärnan själv.
 
Hennes fullständiga namn är nu Vanessa Mai Ly Tran.
 
Har haft en riktigt bra dag med mest uppehåll, så barnen även kunde leka ute. Ordnade denna gång dopet här hemma hos oss, och det blev en liten, gemytlig fest. Riktigt perfekt i mitt tycke.
 
En av gästerna trivdes så bra att hon lämnade här och sover över. Haha. Nej, det är flickornas kusin som redan förra veckan frågade mig när hon får komma och sov över. Så jag tyckte denna dag passade fint, att hon lämnade här efter dopfesten. Det har gått riktigt bra tycker jag. Tjejerna leker så fint.
 
Nu känns det som att jag kan pusta ut igen. Denna vecka har mest gått åt till förberedelser. Förutom två dagar då jag låg sjuk i hög feber... Kände mig frusen och hade huvudvärk samt ont i kroppen redan på söndagen, när vi besökte en nöjespark tillsammans med ett par andra familjer. När vi kom hem bröt febern ut...
 
 Powerpark.
 
Det var en kul dag! Alla trivdes och vädret var toppen!
 
Nu ska jag krypa till kojs.
 
Hörs snart igen!
 
God natt!
 

Kommentera

Publiceras ej