Har inte gjort många knop idag! Men åtminstone har jag fått bättre ordning på G.A.R.D.E.R.O.B.E.N! Jippii!! Äntligen! Hur länge det hålls prydligt vet man ju inte, men nu kommer man sig IN dit i.a.f. Haha.

Tvättat ett par maskiner kläder också och gräddat lite våfflor. Tjejerna har fått dille på smink nu. Så de håller på var och varannan dag med att sminka sig som monster high och moxie girlz och allt vad det heter. Det var ju sånt de önskade av jultomten också. Men denna mamman tycker att de har tillräckligt med smink redan. Hoppas tomten förstår att ge dem någonting de VERKLIGEN behöver och inget onödigt.

Inkommande vecka ska jag och mannen försöka julhandla lite diskret. Förresten, på tal om min kära man, så tyckte han här om dan att jag behöver inte köpa någon julklapp åt honom, det räcker med att han ska köpa sig en ordentlig snowboard + skor. Hmm.. synd att jag redan har köpt nånting till honom... Två saker dessutom! Och varkendera var billigt. OOPS!

Nu ska jag ta itu med diskberget här. På återseende!

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej