Lilla V. har sovit sn förmiddagsvila så lugnt och länge att jag har fått ordnat upp lite i skåp som annars är de allra sista jag städar... Så det behövdes minsann!

Igår bakade jag godaste kinuskirutorna jag någonsin ätit! De var godast idag, när de fått stå i kylen över natten och glasyren riktigt stelnat till. NAM!

Ikväll var stora hos en kompis och lekte och de hade plockat lingon! Av 3 dl gjorde vi lingongott och sen gräddade vi våfflor, de gick utmärkt att kombinera!

Ikväll körde jag ett body combat pass här hemma, för jag kunde inte åka till studion när en kompis bad mig följa med (brist på barnvakt) men det gick riktigt bra, för lilltjejen låg på sin filt på golvet och tyckte det såg kul ut och var hur road som helst. De större tjejerna ville oxå vara med och försökte hålla tempot så gott det gick.

Imorgon är det fredag igen. Yes! En bråd helg väntas det bli, men det gör inget! Vi firar veneziaden här i österbotten.
 
Annars är det massor på g just nu men kanske efter ett par veckor tar jag och slappnar av igen.

Hej svejs!


Kommentera

Publiceras ej