Den här nyheten provade vi på idag tillsammans med en kladdkaka + vispgrädde, som jag hade förberett tills efter kvällsmaten. Hade min systers döttrar här några timmar på eftermiddagen.

Den var riktigt god. Den smakade inte SÅ mycket daim, men riktigt lagom mängd tycker jag. Den får 4 +++ av fem möjliga, för jag älskar ju choklad. :)

På förmiddagen hade jag ett läkarbesök och passade på att kolla in lite loppis-grejer efteråt. :) Gjorde några fynd, som kanske kommer att synas på bloggen fram över. ;)

För övrigt har jag tänkt vara ledig denna vecka. Hade ju tänkt vara det förra veckan också, men fick så många samtal att jag ändå jobbade tre dagar sist och slutligen. Inga långa dagar, men ändå. Får se om det lyckas bättre denna gång. :)

Har en huvudvärk som inte vill ge med sig denna mulna måndag... Det kändes lättare i huvudet när vi hade besök här, men nu är det riktigt jobbigt igen... Och jag gillar inte medicin, men ibland är man bara illa tvungen att ta lite värkmedicin för att orka hela dagen till slut.

Ska betala lite räkningar nu. Jeij!!! Ok, den känslan infinner inte sig just nu, men kanske efteråt? Nej, inte då heller, för då skulle man ju vilja ha lite pengar över också. Nåja. Sånt är livet.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej