Skulle egentligen skriva ett inlägg redan igår kväll, men blev så himla trött, så jag orkade helt enkelt inte!

Tog en sovmorgon, vilket var hur skönt som helst, sov inte så bra under natten (pga. snarkningar och konstant väckning av lilla och senare även stora som ville komma i vår säng...). Sen efter frukosten ställde vi oss iväg till min hemby. Hälsade på syrran och flickorna fick leka av sig lite. :)

När dom började ställa sig till fotbollsträningarna åkte vi hemåt, men stannade till vid min pappas grav.

När vi kom hem tog vi ut Bellman för att springa lite.



Ser nu att bliden är väldigt dålig... :/

Han sprang inte långt för han ville äta gräs och bara hoppa lite på vår gård. :)

Sen gungade vi en stund. =)





Hur kul som helst. :D



Denna goda glass gjorde min man åt mig här om dagen. Tre bollar! Så otroligt god! Köpte hem våfflor och litersglass och gjorde egna glasstrutar. Stora tyckte också det var kul. :)

Måste ännu nämna att igår kväll, efter att vi gått in och ätit planerade jag att tvätta några fönster, men Felicia verkade trött så vi gick först en promenad med henne i vagnen. Hon somnade gnaska lätt, men promenaden kom att räcka två timmar! Vi stannade upp flera gånger på vägen och pratade med grannarna och sen kom glassbilen susande förbi. När vi kom in tillbaka var det dags för kvällsgröten, så jag behöver ng inte nämna att några fönster inte blev tvättade... :/

Ska försöka på nytt igen idag... kanske... ;)

Baj 4 nau!

Kommentera

Publiceras ej