Lade redan i förra inlägget upp lite bilder, men här kommer flera från vår sommar. :)


Jag och Felicia vid en villa i rödsö.


Felicia fick smaka på glass!



Kusin Aurora nere till vänster och Angela uppe till höger på barnens dag, jakobs dagar.



Ute på restaurang ROSSO i Kokkola


Jag (längst till höger) tillsammans med mina systrar strax innan vi åkte iväg på vår utekväll. (Angela ville vara med på bild)


Felicia lärde sig gå självständigt under tiden vi bodde hos mormor.

Nu har hon även, för cirka en och en halv vecka sedan, slutat äta på natten. Jag ammade ju henne ännu under nätterna, men nu är det slut med det. Skönt att hon slutade själv, så det inte behövde bli någon svår avvänjningsperiod.

Imorgon blir det lagt kakel i vårt badrum. Jag tror vi får flytta in till helgen. =)

Felicia fyller ett år imorgon, men jag tror vi firar först nästa helg, så jag hinner ställa till lite hemma och så.

Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej