Här slappar vi i soffan och kollar på terminator genisys.
 
Har bakat struvor tidigare idag. Diet-style. Dvs. Glutenfria, mjölkfria och med mindre socker. Det är nåt jag strävat efter sen nyår; inget socker och inget mjöl för min egen del. Det är yngsta dottern som har mjölkfri diet och eftersom jag har glutenfri diet kör jag det med henne också. Hon har haft betydligt bättre hud på sistone och jag tror ju att det är därför. Så hemska eksem som hon hade önskar jag endast min värsta fiende. 
 
 Struvor.
 
Imorgon är det första maj, vilket betyder ledig dag för hela familjen här. Superskönt!
 
Igår var vi på grillfest hos våra vänner och idag har det snöat hela dagen. Har svårt att tro att det är sista april idag. Tulpanerna hinner nog inte börja blomma tills morsdagen som tidigare år, så jag sådde egna blommor i en egenhändigt tillverkad kruka till kära mor. 
 
Nu ska jag fortsätta se på film, men vi hörs igen. Tror jag.
 
Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej