Skönt att inte ha något planerat en helg efter program varje dag, hela dagarna. Nu hade vi inte ens tänkt på att åka iväg nånstans för att vi skulle vara hund- och kattvakt. 😊
Så förutom att vara hemma har vi endast besökt barnens dag med tjejerna och sen ville de äta ute, på scanburger. Barnens dag startar alltid upp jakobs dagar, som pågår hela inkommande vecka.
Annars har jag ordnat upp i en del av klädskåpen och annars röjt undan en massa skräp och möblerat om smått. Det är så varmt så man svettas genast man gör något, så förutom att vattna blommorna och plantorna i växthuset, så har jag inte gjort så mycket trädgårdsarbete direkt. Man söker sig till skuggan automatiskt.
Här kommer bilder på katterna som blev bra kompisar denna helg. Båda så himla fina:
(null)

(null)
Kattungen Liam och våran Musse har lekt och kommit bra överens. 💖
Hunden vi också hade hand om denna helg är en av våra hundars gemensamma valpar. Han har varit här så mycket, så med honom går det alltid bra. Och våra djur börjar väl bli vana med att vi har hem andras djur ett par dagar eller en vecka och sen åker de iväg igen, så de har väl blivit vana antar jag. 😊
Avslutar med bild på vår fredags-bricka. Som en påminnelse till mig själv om vad som blev omtyckt och fick tio poäng. Brickan ser annorlunda ut varje vecka nämligen.
(null)

Här min vita ros och lite av den rosa pelargonen. Båda pryder vår terass på baksidan:
(null)

Nu blir det snarklådan även för min del. De andra sover sedan ett tag tillbaka. Och jobbet kallar igen imorgon. Har varit ledig en eller är det två dagar denna sommar. Börjar liksom kännas av nu känner jag...
Hej svejs!

1 kommentarer

Sarah

23 Jul 2018 01:42

Så mysigt me fredagsbricka :)

Kommentera

Publiceras ej