Här var det tomt så det bara ekar. 😂

Har haft ganska bråttom med jobb, diverse hobbyn och aktiviteter på sistone. Har nog tänkt skriva inlägg ibland, men sen så har det lämnat i alla fall...

Förra veckan var det ju sportlov. Vi hade en trevlig hotellövernattning i Tammerfors hela familjen. Hälsade på hos min syster med familj. Sen blev det IKEA också. Hotellet var fint och barnen tyckte om bassängavdelningen och frukostbuffén mest.

Den gångna veckan har gått i snabb takt, har inte riktigt hunnit med ens. Men när fredagen kommer är jag lika glad varje gång att fira det faktum att vi överlevt och klarat av en till vecka. 💪😂

Igår firade vi en liten ettåring på ett storslaget sätt. Hennes föräldrar hade hyrt en festlokal i stan och bjöd på mat och dryck till alla gäster. Det vat det största ettårskalaset jag nånsin varit med om!

(null)
Fotoväggen på ettårskalaset.

Klart man ska fira livet! Helt rätt tycker jag. 
Tror bara inte jag själv skulle ha orkat ha ett så stort kalas för mina tjejer när de var i den åldern. Bra att man ens klarade av vardagen på den tiden. Och fortfarande gäller precis den frasen ju!

Nu ska vi fika lite, tills nästa gång.

Hej svejs!


Kommentera

Publiceras ej