Här var det påsklovets sista dag och vi har verkligen haft fina, soliga dagar med vår i luften!

Tyvärr har de två små igen varit sjuka, minstingen är det ännu. Så hon kan nog inte gå tillbaka till dagis ännu imorgon.

Jag har försökt ladda batterierna så gott det går. Träffat några kompisar en kväll, hälsat på barnens mormor och bara ordnat upp lite på hemmafronten. Jobbade lite med webbsidan och en massa beställningar idag, men annars har jag inte lagt tid på det under helgen.

Idag har jag också slängt ut påskriset. Det började falla av videkissorna för mycket, så vi kunde inte ha dem kvar längre. Men lite annat påskpynt får vara kvar en liten stund till.
 


Anmälde mig och en kompis till IKEA-resan som områdesföreningen ordnar om två veckor, så nu ska jag börja planera, mäta och skriva en shoppinglista. Spännande. För när våren är på intågande, då väcks alltid mina inredningsidéer till liv.

Nu måste jag kolla vad dom håller på med där ute. Har en vattenpöl lika stor som en simbassäng precis där vi går ut från vår gård, som bara är SÅ himla kul att leka i, om man frågar alla barn då...

Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej