Den fina hortensian och min nya marshmallow fyllda glasburk. 
 

Det var den helgen. De flyger alltid förbi så snabbt. Har fått städat huset och tvättat tvättkorgen tom - Big Hallelujah Moment!
 
Jobb väntar för mig imorgon och barnen får vara hemma med sin pappa. Sista intensiva veckan för min del, sen blir det lite lugnare puckar. Vill ju även jag kunna njuta lite av sommaren. 🌿🌺🌿
 
Lilla har blivit snorig och förkyld, så jag hoppas bara att febern hålls borta. Och någon öroninflammation vill vi inte heller veta av mera.
 
Under shoppingresan den gångna veckan hittade jag den mest vackra vattenkokaren jag sett! Vår gick sönder och jag hade som uppdrag att hitta en ny. Hur gullig är inte denna!?
 
Nya vattenkokaren. 
 
 
Nu blir det sovdags i det här huset.
 
Söta drömmar!
 
Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej