Nu ska fettet brinna!!! Måste absolut dra på ett par bodycombat timmar per vecka. Det är jobbigt, skönt, skittungt men samtidigt underbart! Ibland visste jag inte om jag skulle svimma eller ta och göra en uppercut och en sidekick på henne som dragit med mig på passet! När jag kom hem blev mannen snål på räkor för jag var så röd i ansiktet så han började tänka på kräftor och annan havsmat. Heheh.

Tidigare idag fick tjejerna pröva på redskapsgymnastik vid fitness gym där de hade open doors. Och nu tjatar naturligtvis stora om att hon vill byta ut dansen till gympa istället. Hmm.. Varför inte båda tycker jag, men vi får se hur stor budget vi har på den frågan.

Var även på en vagnpromenad i eftermiddags, samt rensade lite ogräs i trädgården medans stora var hos en kompis och lekte och mellanbarnet sov sin dagslur med pappan. Lilla sov i vagnen så lugnt så jag hann rensa hela gången på framsidan.

Måste bara lägga in en bild på tårtan jag bakade för två veckor sedan när vi var på kalas:
 
 
Är SÅ sugen på en bit prinsesstårta just nu, men har inte hem alla ingredienser som behövs till en sådan... Ååh, måste väl söka efter något annat ätbart i skåpet i stället, för hungrig blev jag efter träningspasset minsann.

Det hade gått superbra hemma så länge jag var borta, lilla hade varit på glatt humör och diskuterat massor. <3

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej