Dessa ord ser jag innan jag somnar och när jag vaknar. Sant så sant.
 
Den fina fjärilen har stora pärlat ihop åt mig. Älskar fjärilar!
 

Tror jag ska använda mig av det temat på inkommande fest faktiskt. Det kan bli riktigt kul att bara låta fantasin flöda och komma på mer och mer som man kan göra med fjärilar. :)
 
Måste ännu till butiken och dom stänger om drygt en timme, så jag måste ha lite bråttom... Är inställd på att det är en massa folk där som tror att världen går under. Bara för att butiken är stängd en dag brukar det tyvärr bli så...
 
Glömde citron och cocktailstickor igår när jag var och handlade och dessutom måste jag köpa mera blöjor storlek 1, för varje gång jag håller på byter blöja och just lagt den nya under Vanessa, men inte ännu lagt fast den, så kissar hon. Så det har blivit 2 blöjor att byta på en gång... Tur att de första inte är så dyra, det är ändå en stor utgift att lägga på blöjor på ett barn. Tur att mellersta dottern nu är blöjfri.
 
Nej, nu måste jag skynda mig.
 
Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej