Stora började bete sig konstigt igår kväll. Klagade på huvudvärk och trötthet. Somnade bums på soffan och blev varmare och varmare (hade stegring innan hon somnade). Hon vaknade till ett tag under sena kvällen men somnade om efter att ha druckit lite vatten. Denna morgon vaknade hon med hosta och stegring igen, så jag ringde klubben och sa att hon stannar hemma för att vila. Hon klagar på ont i nacken och hela kroppen. Någon slags förkylning är det ju. Synd bara att hon ska åka på det...

Lilla däremot sov länge idag. Hon tränade lite på golvet innan hon skulle äta gröt. Hon lyfter upp baken duktigt, men får inte armarna att jobba i samspel med benen och blir stressad när det inte blir som hon vill. Snart kanske hon klurar ut det dock. :)

Ska ta en lugn dag idag tänkte jag. Kanske åker in till stan sen efter att mannen kommit hem från praktiken. Han har långa dagar denna veckan... Men jag måste ju kolla om det kommit någta pengar på loppiskontot och ordna bordet lite samtidigt. :) Skönt att slippa lite saker som vi inte behöver längre, men jag skulle inte vilja dra hem så mycket sen efter att försäljningen är slut, så jag försöker hålla låga priser.

Har ett oerhört starkt shoppingsug just nu. Säkert för att våren är på kommande och jag vill ha massor nytt både åt mig och barnen, samt ett o annat i inredningsväg. Om man bara skulle ha massor med pengar sklle det inte vara något problem, men så är inte fallet just nu.

Ska väl börja koka mat snart. Eller kanske jag lägger ut Felicia och sova i vagnen först. Ja, så gör jag nog.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej