Så himla skönt med fredag nu alltså! Efter en intensiv arbetsvecka är det nu skönt att äntligen slappna av.

Småflickorna har påbörjat sitt sommarlov, medan stora ännu ska ha en avslutning tillsammans med betygsutdelning imorgon. Inga andra föräldrar inbjudna än sista årets studerandes föräldrar, för att de byter skola nästa läsår.

Lite synd att inte få vara med där och dela den upplevelsen tycker jag. Det brukar vara så gemytligt på sommarfester, som jag minns det...

Har varit ett par dagar på arbetsresa, men en kul sådan. Hotellboende och shopping för hela slanten. Hur roligt jobb har inte jag!?

Tog några bilder från hotellet och cafe'et sen. Nåt annat hann jag inte fota heller under vår vistelse där. Var alltså som följeslagare åt en klient som annars inte kommer sig iväg ensam. Sånt tycker jag bara är kul. Ett par timmars bilresa resulterade dock i huvudvärk, det var inte lika kul...


Hotellet och mitt köp på cafe'et innan hemfärden.
 
Nu har vi haft lite fredagsmys, med filmen HOME. Fullt godkänt av oss alla BTW. Popcorn och godis hörde naturligtvis till programmet.
 
 
 
Nu ska vi kolla vilken klänning stora ska ha imorgon, samt lacka naglarna.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej