Vilken helt vacker solig dag vi fått!
 
Vaknade tidigt imorse och kom oss iväg så tidigt så dom inte öppnat stället vi tänkt äta glass vid...
Hade planerat att vi skulle sitta ute vid vattnet och njuta av det soliga vädret, men åkte iväg till barnens faster istället. I närheten bor även flickornas småkusiner och bredvid dem den nya kusinen. Så jag slank in och hälsade på nykomlingen och oj, vad gullig och liten hon är! 
 
 
Sover mest, men just innan jag skulle fara därifrån fick jag även se henne vaken. Hur lätt man glömmer hur små bebisar är alltså! Kan inte förstå att mina tre varit så små en gång... Känns som en evighet sedan nu.
 
Barnen har en kompis över och leker, men de är ute på gården och stora sa hon måste städa lekstugan, så de håller sig nog sysselsatta en bra stund till. Lilla sover. Själv blev jag sugen på glass nu.
 
Hej svejs!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej