såhär kan man nog sammanfatta hela helgen här hos oss.
 

Här har vi varit sjuka nu en längre tid. Lilla fick antibiotikakur för sin dubbelsidiga öroninflammation i veckan och mellandottern ska få träffa läkaren idag, just för att hon klagar på ont i öronen. Stora har också mycket slemmig hosta, men hon har inte klagat på öronen, ännu i alla fall... Mannen är också sjuk, jag har ännu inte kännt några symptom, men när jag nu skriver så, får jag säkert äta upp det snart.
 
Känns jobbigt att inte kunna hälsa på någon, så jag har känt mig nere ända sen vi kom hem från resan. Just för att det inte finns så mycket att göra här och nu har vi inte kunnat vara sociala på mycket länge. Har hållit på tappa greppet flera gånger redan och min käre make har varit den som fått höra på mina utbrott, som jag inte är stolt över naturligtvis, men när det blir för mycket så blir det för mycket helt enkelt.
 
Hoppas att ni har det bättre hos er. Här hoppas jag bara kunna se ljuset i tunneln snart.
 
Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej