Denna bild beskriver än en gång mig bra, förutom att en massa kunde läggas till. 
 
Har jobbat från morgon till kväll idag och har en huvudvärk som resultat. Inte helt värt det, men hoppas morgondagen känns bättre.
Har i och för sig ett och annat på programmet då också, men efter det blir det påsklov.
 
Antar att andra följer med fotbollsmatchen nu, men jag är inte intresserad alls måste jag erkänna. Räcker fint med att höra hur det slutade sen.
 
Ska bli så skönt att krypa under täcket snart och krama om lilltjejen, som för övrigt fortfarande sover med oss, trots att vi har en smalare säng nu. Hmm... Det är jag som får offra 20 cm till, fast jag redan tidigare sov med ena skinkan utanför. Haha.
 
Saknade tjejerna hela dagen när jag var borta, så det ska vara riktigt kul att spendera de kommande lediga dagarna med dem. Fråga inte efteråt om det blev så avslappnat som jag önskat. Det brukar gå ganska vilt till när det kommer till kritan.
 
Nej, nu blir det god natt för min del. Blir för mycket svammel annars.
 
Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej