Den här var kul. Delade den på instagram också. Gick igenom alla i familjen vad deras japanska namn är. Mitt är Nokarinkutaka Chishikato.
 
Har spenderat denna soliga dagen på utsidan, innan vi gick in för att äta höstrullar och nu sover lilla en stund. 
 
Imorgon är vi ännu lediga och har inga konkreta planer än. Skönt ibland att bara ta dagen som den kommer.
 
Sen till en sak som retar mig, eftersom jag nog är så pass gammalmodig och tycker att man ska diskutera viktiga saker ansikte mot ansikte. Vissa tycks tycka det är okej att ta sånt i sociala medier och dra in en massa obehöriga, som inte har ett hum om saken, i dessa diskussioner. Visa lite mod och prata ut i stället för att gömma sig bakom skärmen va!? Det är i.a.f. min personliga åsikt. Kids these days...
 
Mannen i huset skulle iväg på någon viktig fotbollsmatch idag, han spelar naturligtvis inte med sitt sjuka knä, men han får vara med i hejarklacken. Hihi.
 
En fortsatt skön påskhelg önskar jag er kära läsare.
 
Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej