Usch, vilken TRÅKIG dag det har varit idag.

Visst, mannen har varit på jobb från morgonen och fått byggt lite ute på gården, men vi har hållits inomhus med barnen för att jag och stora är fortfarande slemmiga och hostar.

Kände bara att jag MÅSTE göra något gott ikväll efter att vi ätit höstrullar. Kokade plommonkräm och vispade grädde till. Sen gjorde jag klart en chokladpannacotta tills imorgon, samtidigt som jag höll på. Ska göra en fruktkompott till den ännu under morgondagen. Snål på sött! Ja verkligen! Efter att jag fick mitt smaksinne tillbaka finns det inget som stoppar mig!!!

Ville hitta på något för att vi missade ett kalas ikväll och det känns faktiskt astråkigt. Har inte haft nån social kontakt på över en vecka nu, barnen visar sin vilda sida, vi sover dåligt och mamman håller på bli galen här... Pappan jobbade oerhört långa dagar under veckan som gick och jag var SÅ lad att fredagen kom och vi fick ha vår ostbricka och se på Dumma mej 2.

***+ av ***** möjliga

Nåja, allt har sin tid. Och just nu har det varit en liten svacka här hos oss. Men jag hoppas det löser sig snart. Mannen är ute på en cykeltur just nu och barnen ska gå och lägga sig, så jag splittar nu.

Men vi ses igen!

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej