Idag ska vi bara ta det lugnt, har jag tänkt.

Stora har sovit hos sin faster, och blir hem-hämtad som bäst. Samtidigt som ingredienserna till Banh Bao blir inköpta. :)

Inatt jobbar mannen i huset, och nattskiften fortsätter hela veckan ut... Det blir alltså lite annan rutin på allting här hemma då också.

Sålde soffan i helgen och nu ligger vi på en madrass i vardagsrummet. Mysigt såhär faktiskt, men jag har hittat en soffa jag vill ha. Skulle vilja ha hem den redan den här veckan (=ASAP) men mannen tycks inte tycka det är någon brådska. Det oroar mig lite, jag menar, hur länge klarar han av att vara utan soffa? Två veckor? Två månader? Två dagar var det för mig. Nu vill jag ha hem en ny soffa!

Fick hem ett paket i veckan, fylld med juice! Tack MARLI JUISSI för detta paket, alla hos oss tycker om det jättemycket. :)


Nu ska jag fortsätta slappa. ;)

Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej