Idag har mannen bakat rån. :) Han har fått dille på bakning nu och inte mig emot, jag är snål på det mesta som är sött. ;) Han kunde fylla frysen med bullar samtidigt som han håller på. ;)

Det är faktiskt han som haft mera cravings än jag haft! Nu denna baknings- och matlagningsiver borde väl även tillhöra min del, men det är han som håller på. Tror han har gått upp i vikt också, men knappast så många kilon som jag har gjort. ;)

Stora åkte iväg cyklandes till en kompis ikväll och så länge hon var borta åkte jag iväg till butiken och handlade det sista som jag behövde innan babyn föds. Hade glömt vissa småsaker nämligen som bindor och mjölkuppsamlare samt amningsinlägg. Det är saker som är bra att köpa klart innan i stället för att skicka mannen och handla efter att babyn är född...Ersättning (om det behövs) och det vanliga matveckohandlandet klarar han galant, så det anförtror jag åt honom sen den första tiden.

Köpte även ny tuttflaska och en napp, vet ju inte om det behövs, men det ser vi då.

Har två syprojekt jag också skulle vilja göra klart innan jag åker in till sjukhuset men måste få hem symaskinen först. Har ingen egen, utan en gemensam, så jag hoppas den inte är upptagen typ nästa vecka, då kunde jag tänkas behöva den. Ska söka fram tyg och rita och klippa ut mönstret här i helgen.

Men nu ska jag söka fram något ätbart i skåpet.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej