Har inte många rader att skriva ner idag.

Bakade ju pizza igår kväll. Har lite bilder att föra över från det, men tog inga bilder av kärleksmums-bakandet dagen innan... Frös dessutom ner hälften av dom, men fick nästan genast ta upp dom igen. De blev så populära. :)

Var på en loppisrunda ikväll så länge stora var på sin danskurs, men hittade inget att köpa denna gång.

Var samtidigt till LIDL, men där var det bara tomma korgar som gällde idag, inget intressant alls.

Inget annat spännande att rapportera. Dagarna flyger förbi och babyn sparkar på i magen, ibland på revbenen, så det är inte så behagligt just nu kan jag säga. Men vi vet inget om när lilla vill titta ut.

Igår kväll hade jag en massa övningssammandragningar, också lite ondare sådana, så jag hann redan bli lite nervös. Men sen somnade jag ifrån allting och har sovit lugnt och bra hela natten.

Pappan i huset ville prova baka en tårta för första gången i hans liv. :) Googlade ett recept, men hoppade över några av momenten, så den blev lite tung, inte så luftig som den ska vara. Men den var god i alla fall. Och det är ju kul att prova nya saker tyckte han. Kulare om det lyckas förstås då men... Vi alla tyckte det var jättegott. :)

Nu måste jag ta en dusch och sen blir det nog sovdags. Känner mig så trött på kvällarna, för jag hinner inte vila alls under dagen.

Kommentera

Publiceras ej