Hade inte orken, och inte riktigt tiden heller att skriva något igår.

Hade program hela dagen. Strax från morgonen när jag skjutsat iväg stora, åkte jag in till stan och köpte diverse saker och kollade runt lite vid en butik i stan. Sen åkte jag iväg till mitt rådgivningsbesök. Det var en annan "tant" denna gång och sen bokade hon ännu in mig till en tredje en nästa fredag...

Hann hem och ät lunch med lilla innan vi hämtade stora från förskolan och körde direkt till min systers, för en lekträff. Det var ett himla liv tyckte jag. Barnen var uppe i varv och det liknade mest en cirkus. :) Men så är det ibland, ingen risk att man somnar i.a.f. ;)

Åkte hemåt igen strax efter kl.18, för mannen väntade hem oss till fredagsmyset. Han hade ställt med en film som hamnade om tandfén och sen hade vi lite gott tilltugg till.

Efter att filmen var slut hittade vi en massa foton från när Angela var liten så det var kul att titta på. Det var både foton och videos från dopet, våra resor både inom landet och till Vietnam osv.

Lilla kände sig utanför och sa att hon inte har varit till Vietnam med oss och började snyfta. Gullungen. Vi lovade henne att hon får åka dit en dag. <3

Idag ska vi till en bekants familj och hälsa på. De vill att vi ska göra pizza alla tillsammans, så det ska bli kul. :) 1 v och 6 dagar tills beräknad födelse nu. :) Detta går verkligen undan nu... :/

Ska ligga en stund på sidan nu och känna babyns rörelser. Måste ju göra det varje dag nu och genast höra av mig om jag inte känner dom som förut... Tänker på min mormor, som förlorade en son i slutet av graviditeten, varje gång jag lägger mig ner. Det är så sorgligt så hjärtat gråter. Nu fick hon ju ändå fem barn, men jag vet känslan när ett "fattas". En som man aldrig lärt känna och som aldrig fick se dagens ljus. :( Det bär man med sig hela livet som ett ärr...

Nu ska vi hoppas att allting går bra denna gång i.a.f. och att inget hemskt tillstöter.

Ha en trevlig helg så hörs vi igen!

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej