Har varit vaken inatt mellan 3 och halv 7 och haft sammandragningar, som jag måste andas mig genom. Sen blev jag förstår hungrig, så jag steg upp och åt kvart i 6.

När jag sen somnade om, vaknade jag ett par gånger av att jag hade sammandragningar. Men sen när jag vaknade igen vid 9, var allt igen som bortblåst...

Tog en dusch och kokade gröt åt barnen. Mannen är "spårlöst försvunnen". Han åkte iväg vid 8 imorse. Skickade meddelande att han ska köpa mjölk samtidigt som han är ute på. De har startat sin fiskesäsong nu, så jag antar att det är dit han har åkt, för att meta. Men det är marknad i stan nu också, så det vore ju kul om barnen fick åka in och se på den händelsen lite. Jag bryr mig inte nämnvärt om marknader mera, det är det samma, gamla varje gång...

Men vi ser vad det blir av denna dag. Ser blåsigt ut fast solen har nog tittat fram ett par gånger. Lyser just nu med sin frånvaro. Dagen vi så stort skulle gå ut och arbeta på gården lite, regnade ju bort. Det började regna redan på förmiddagen och regnade hela dagen och kvällen. Vi fick i.a.f. dagen av oss och på kvällen var jag och stora på mammabarnträff medans lilla åkte iväg med sin pappa på fotbollsträningar.

Nu ska vi kicka igång denna dag med lite klädtvätt. Hur kul låter inte det!?! :P

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej