Känns som att hela huset blåser bort vilken minut som helst. Har världens höststorm på gång här hos oss, och i stora delar av landet enligt facebook...
 
Har många spännande saker på gång här hos oss annars också, men vi måste ta en sak i taget. Har ju haft en låååång paus nu, då jag inte rapporterat läget alls. Så jag tror vi börjar med lite bilder från denna sommar. :)
 

Jag med Angela och hennes kusin Niclas vid hamnen i Villmanstrand. Underbart vacker stad.
 

Systrarna badar hemma hos oss. Båda fullkomligt ÄLSKAR vatten!
 

Felicia fin på kalas, inte sitt eget dock, som synes på nästa bild.
 

Paris´ ett års tårta! MYCKET god!
 

Någon ville leka med födelsedagsbarnets gåva. :)
 

Här spenderade pappan i huset en stor del av sin sommar.
 
Och sålde bl.a. sådant här:
 

Chicken Burritos
 

Och chicken nachos.
 
Man skulle ju tro att vi hängde vid försäljningstältet var och varannan dag och åt endast deras mat, men
i själva verket blev det bara tre-fyra gånger jag var dit och åt med barnen. Några gånger förde vi dit något de behövde, och var med och inhandlade varor, men annars fick de mest klara sig själva, och gjorde det fint. Nu är det ju för kallt att stå och sälja i ett tält, men det var kul så länge det varade. :)
 
Själv har jag jobbat endast lite under sommaren, men nu är både jobbet och förskolan i full gång igen.
 
Hade dessutom anmält stora till en hip-hop danskurs denna höst + vinter, men tyvärr blev det inte av p.g.a. för få deltagare, så det var ju synd. Hon hade verkligen sett fram emot det.
 
Nu måste jag krypa till kojs, är otroligt trött, men jag återkommer en annan dag.
 
Avslutar med en bild på produkterna jag buzzar för tillfället. Ska prova dem själv och dela ut åt släkt och vänner för att få feedback. Doftar verkligen gott!
 

Airwick doftpinnar. Midnight Blackberry & vanilla Silk samt Cool Linen & White Lilac.
 
Nu blir det tack och god natt för min del!
 
Söta drömmar!
 
:)
 

 

Kommentera

Publiceras ej