Igår var verkligen en hemsk dag. Fick magkatarrsymtom ännu på min förkylning, kände inte av lika mycket när jag låg vågrät dock, så det satsade jag på hela dagen och kvällen...

Vi kollade på film på kvällen hela lilla familjen. Konstaterade att godiset och chipsen längtade efter att bli uppätna, men jag klarade inte av något av dem. Åt endast frukt. Men de andra tycktes inte ha så mycket godissug heller, för det mesta är fortfarande kvar i skåpet än idag, fast det var framplockat igår. Jag måste nog ta och gaska upp mig tills nästa fredag och visa hur mycket gott man ska äta. ;)

Ikväll har jag lovat gå med stora på konsert här i stan. Min mamma är med i en av körerna som ska uppträda där. Vi har varit på en rockkonsert tidigare som de hade på samma ställe, det var verkligen jättebra den gången. Hoppas det blir lika bra om inte bättre ikväll.

Ska börja ställa oss så småningom.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej