Idag har jag köpt resten av gåvorna till adventskalendern och paketerat typ hälften. Det tog mera tid än jag hade räknat med och hade ett viktigt möte kl.13:15, som jag fick bråttom till. Så jag stuvade in allting i skåpet i hopp om att ingen hittar det. ;)

Ska på kalas på lördag och har fixat presenter till det också igår och idag. Min mamma var hit igår och se efter flickorna när jag var borta en timme, så jag och hon hittade på gåvorna tillsammans. Kändes riktigt svårt först, men hon har riktigt bra idéer ibland. Haha.

Skönt med fredag imorgon, fastän det har varit jätteskönt att vara tillbaka på jobb igen efter sjukandet. Tror att mannen får färdigt sitt intensiva jobbande under nästa vecka/helg nångång, om han har tur. Dessa dagar 8-21, kan man ju inte hålla på med hur länge som helst...

Men då har vi ju en spahotellresa att se fram emot när han slutat. Ett tredygnspaket har vi bokat på ett badhotell, hela lilla familjen, det ska bli kul! :)
Hit är vi på väg snart!

Har dammsugit hela huset och nu är det dags att vika tvätt och ordna lite i lekrummet, som alltid ser kaotiskt ut...

hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej