Äntligen Fredag!

Det har varit en minst sagt körig vecka med alla möjliga "problem" hit och dit.

Och det har bara förvärrat situationen att min man inte kan gå! Han har skadat sig när han spelade fotboll och kan inte gå utan kryckor... Vi har ingen aning om hur länge detta kommer att pågå. Men skönt för mig är att det endast är en vecka kvar tills sommarlov. Då minskar mitt arbete lite och jag har endast städställen och Taktil Stimulerings-behandlingar.

Nu har jag ju jobbat varje dag. Både kortare och längre dagar. Nästa vecka blir dock en kortare vecka och efter det ska här bli ordning och reda. :)

Det varit jobbigt att lämna mannen med lilla, när jag vet att han har jobbigt att ta hand om sig själv och då har han varit tvungen att ta hand om henne också. Har ställt saker och ting färdigt så långt det gått, innan jag åkt iväg, men det har säkert varit tufft iaf. Han säger dock sagt att det har gått väldigt bra och att hon varit så snäll och hjälpsam. Så det är ju skönt att höra.

Nu är stora tjejen förkyld och har feber. Varit hemma två dagar...

Har känt mig väldigt stressad, men försökt tänka positivt hela vägen. Det är mycket just nu, men det lugnar snart ner sig, vill jag tro iaf.

Nu ska jag hänga tvätt och plocka disken.

Min man fick skjuts av en kompis för att åka och se på fotbollsmatchen hans lag spelar ikväll. Han kan bara inte hållas därifrån. ;)


Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej