Jepp, ikväll kom jag och min man på vad nästa projekt ska bli. :) Håller det dock hemligt tills vidare. ;)

Naturligtvis har vi en hel lista på saker som ska göras strax när knäet blir bättre, men en sak i taget är det som gäller. Eller så allt på en gång bara, blir bara lite rörigare. ;)

Pysslar på med sånt som jag klarar av att göra ensam nu när han är dålig i benet. Han svär och bannas att han inte kan hjälpa till, men allt har sin tid. På onsdag får vi veta mera om läget med knäet.

Har lite planer på att flytta på hundkojan också, vet inte riktigt hur vi ska placera den, för på baksidan av huset är det sååå varmt alltid på sommaren... Men på den sidan, ska kojan ändå vara. Sen ska lite buskar tas ner (eventuellt helt grävas bort) och andra viktiga saker.

Idag har stora legat i feber. Dom hade ordnat lite program i stan idag, som jag och lilla fick ta del av en liten stund i.a.f. när vi ändå skulle in till stan på andra ärenden. Sjuklingarna fick stanna hemma.

Men  nu måste jag fortsätta med detta eviga plockande och diskande. Får ingen hjälp just nu. Förutom lilla tösabiten, som är så duktig och faktiskt plockar efter sig. Ibland. :)

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej