Tillbaka för att skriva en liten uppdatering om vad som händer hemma hos oss just nu.

Denna vecka har gått otroligt snabbt tycker jag. Har haft gäster några dagar denna vecka, men tyvärr har då också myggbetten kommit som på posten. De är så otroligt många här hos oss, för att vi bor så nära skogen... Världens mest onödiga djur - EVER!!! I mina ögon. Vi har ju varit ute när det inte regnat. Grillat osv. Samt försökt ordna upp lite på gården. Lite förändringar har det blivit och blir ännu, bara det får ta den tid det tar.

Igår var jag på lite shopping med mamma. Hon kom hit efter sitt frisörbesök och vi fick båda köpt de blommor vi skulle ha utomhus. Brukar alltid ha det klart till midsommar. Vilket ju är nästa helg... Sen köpte vi mat och kollade lite kläder samtidigt. Träffade ett par bekanta i butiken, tar alltid längre tid när man fastnar med munnen. :)

Glömde köpa mjölk dessutom, så jag borde söka mig till någon butik idag igen... Men har sån konstig molande värk i magen, så jag vet inte hur jag ska kunna åka i väg någonstans. Skulle ju ha en klassträff ikväll också, men det får jag nog tyvärr ta och hoppa över... Fick ju ingen magsjuka, när dottern var sjuk, så jag hoppas att det inte är något sådant på intågande... :/

För exakt en vecka sedan kom min storasyster hit. Hon bodde hos sin mamma en natt, så på kvällen träffades vi på en restaurang tillsammans med min syrra och hennes man, åt gått och sen gick vi ut för att dansa efteråt. Det var inte så mycket folk ute, tror nog de flesta sökt sig till sina sommarstugor. Det skulle jag också göra om jag hade någon. :)

Får nog inget annat gjort idag än att ligga i sängen och surfa på internet. Var ute på terassen en vända och vattnade blommorna och tog lite frisk luft, det gjorde gott, men magen lugnade inte ner sig. Tvärtom skulle jag nästan säga. Tycker inte om att ha oförklarliga symtom. Vill alltid veta vad det beror på, men det är inte det lättaste...

Ska försöka sova en stund, så kanske det känns bättre efteråt. Kan ju alltid hoppas.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej