Igår var vi på flickornas kusins 5 årskalas. Har haft så fullt upp denna vecka, så jag orkade inte fara på ett kalas vi också var bjudna på som ligger 3 timmars bilfärd borta... Hade det riktigt trevligt och började smått planera sommaren lite. :) Perfekt timing, för ute låg temperaturen på -17,5!

Idag har jag varit med Lady och träffat hennes storebror. Hade så hoppats att de kunde leka med varandra, men i stället blev Lady arg och började morra, skälla och bita. Hmm.. Det märktes att hon var riktigt arg på sin storebror. Jag ville inte ge upp så lätt, men måste nog ge mig till sist, för den andre hundens matte blev rädd att hennes hund skulle bli skadad... :/
Det var ju inte riktigt så jag hade föreställt playdaten. Jag hade tänkt mig att syskonen skulle känna igen varann och att de skulle ha lekt så mycket att de somnat av utmattning... Oj, oj, så det kan bli. Har också sett hundar som morrar på ett lekfullt sätt, och sen leker de en stund. Men det blev riktigt aggressivt detta. Tror nog inte dom vill träffa oss flera gånger...

Stora har haft kompisar över och nu ska vi göra chokladbollar, så länge pappsen är på fotbollsträningar.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej