Lilla har feber fortfarande. Hon vill bara vara i min famn heeeela tiden. Igår på morgonen/förmiddagen ville hon inte riktigt äta, men mot kvällen gick det lite bättre och imorse åt hon nog sin gröt. Men hon är så hiiimla trött och vill mest sova. Så är ju stora också när hon blir sjuk; hon sover bort det.

Har passat på och städat i barnkammaren och försökt lösa förvaringsproblemet, men det är inte lätt. Sen har alla saker bara blivit kastade i samma förvaringslåda under sängen, eller i kistan under skrivbordet, fastän sakerna har särskilda platser. Då tar det ju massor av tid att reda upp igen, enklast skulle vara att lägga sakerna rätt genast, men vi är flera tänkare här i huset. ;)

Har börjat få den där viljan att inreda och ändra på här hemma nu, som alltid infinner sig på våren. Hänger ganska mycket inne på www.styleroom.se och ser hur andra löst det där med förvaring och sen fick jag en idé till köket där ifrån samtidigt. Bara nåt jag snubblade över i förbifarten, men som blir ett större projekt när det verkligställs. Inkommande sommar skall även hjälpköket piffas upp, så dit söker jag en massa idéer och passande lösningar. Tror nog inte vi kan ta bort så många skåp, för de behövs alltid, men ett skåp har jag bestämt att bara måste ut! :)

Nu sover lilla och jag har just sett på familjen annorlunda på www.tv4play.se så nu kanske jag hinner tanka min inredningsenergi en liten stund till.



Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej