Har haft en lång arbetsdag idag. Ska ta några dagar ledigt före inkommande helg och bara ta det lugnt. Känner faktiskt att jag behöver det. Är såååååå trött just nu. Vill bara koncentrera mig på detta här hemma nu (inget speciellt, men mest städande och plockande och lite ordning i köks- och klädskåpen jag planerat) sånt som blir lidande när jag är borta under dagarna och är för trött på kvällarna... 

Nu kommer det ju mera snö, men jag hade tänkt ta ut den nya cykeln Felicia har fått. Hon har provcyklat här inne, men inte ute ännu. :)

Har påbörjat projekt-garderoben, men är långt ifrån färdig... Sen måste jag upp på vinde för jag har på känn att där finns en del kläder (Angelas gamla) som kan passa på Felicia just nu.

Handlade hem lite mat efter jobbet idag, så vi ska klara oss några dagar. Har även tänkt baka något, men vet ännu inte vad... Kanske oooey goooey brownies igen, dom var ju bara föööör goda! ;)

Hej savejs!

Kommentera

Publiceras ej