Inte i mitt fall i alla fall. Jag bloggar inte varje dag, tycker inte jag hinner helt enkelt. Fast det inte tar så många minuter att göra ett inlägg så gör jag nåt annat dom minuterna i stället. :P

Dagböcker skrev jag tidigare, i tonåren typ, men det har jag slutat med.

Idag har vi varit på vägen hela dagen. Fått en massa saker fixade. Hämtade en nalle puh klocka från posten, ett paket som nu blivit sänt till oss för tredje gången (de andra två gångerna har klockan varit trasig...). Sen var vi och titta på kakel, och hittade otroligt nog kakel till väggen och köpte det genast. Men till golvet fick vi ett par prov som vi skulle fundera på ännu.

Kokhett idag också, men det var skönt i bilen med A/C! ;)

Nu har Felicia ätit. Hon ska dricka lite mjölk ännu så tror jag vi tar en promenad med vagnen, för hon verkar lite trött.

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej