Såhär gulliga var flickorna förra veckan. Lilla äter bättre om stora är med och matar när det är matdags. Nu när vi alla varit sjuka har det varit lite si och så med ätandet. Men kvällsgröten går alltid bra. :)
Köpte plommonpuré idag när jag var till butiken, så att magen hålls mjuk, hon hade svårt en kväll för att magen var för hård. :(

Såhär liten var hon på BB, Felicia Kim-Ly. Hon var 3255g och 50cm. Hon har ändrat så mycket och växt till sig sen dess. :)

Felicia 5 månader. =)

Nu har vi alltså en envis hosta kvar efter vår hemska förkylning. Alla 4 hackar och hostar mer eller mindre. Måste bli frisk snabbt nu, för om 2 veckor åker vi till Spanien med min mamma! Väntar så på det. Det stör mig inte ett dugg att det inte är blomningssäsong där just då eller att det är i genomsnitt "bara" 20 grader där då. Nej, bara vi får se solen och ett litet ombyte i vardagen, det räcker. Och så kan vi ju simma i de uppvärmda bassängerna. Min mamma har varit dit till Gran Canaria ett par gånger förut tillsammans med pappa när han levde.

Nu ska jag plocka undan lite och så. Det hann bli otroligt stökigt under denna vecka vi varit sjuka, men nu ska vi starta på ny kula och rensa lite medsamma, så kanske jag får mera säljbart tills jag tar ett loppisbord igen. Angela gick också med på att lägga några leksaker i en korg, som hon kan sälja. ;)

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej