Håller på bakar knäckäppelpajen igen på begäran av min man. Han, som annars inte tycker om sött så mycket, tyckte denna var jättegod och har velat ha den igen ända sen jag gjorde den sist. Så jag ska laga den åt honom tills han kommer hem från skolan så blir han nog glad. :)

Har nog inte nämnt vad min man studerar. Han har ju jobbat inom plastindustrin i 6 år, men hans firma flyttade till Sverige, så han fick hitta på något annat. Nu läser han VVS, om vattenrör och ventilation och sådant, framtidsutsikten med tanke på jobb är toppen inom just den branschen, så jag tror nog han hittar nåt jobb sen, innan han startar sin egna firma. Det är vad han planerar i.a.f. Vi får ju se vad det blir av den saken. Han planerar så många saker. :P

Ska laga mat här samtidigt, lilla sover så jag ska passa på med så mycket som möjligt nu då. Senare far vi och skrinna.

Konstigt hur det igår var närmare -20 grader och nu plötsligt är det + grader! Konstigt väder vi har.

Men nedräkningen till vår resa har börjat. 13 dagar kvar. Jippii!!! =D

Kommentera

Publiceras ej