Oj, vad skönt det känns nu.

Sen vi flyttade hem har jag bara ordnat, städat och tvättat varje dag. Skillnaden nu - jämfört med tidigare - är att jag njuter till fullo av det. :) Jag tycker om diskandet och hushållssysslorna nu, det var lite tråkigt förut måste jag erkänna...

I helgen hade vi dessutom kalas för Felicia (bilder kommer senare), som jag grubblat över detta, men nu är det gjort. :)

Sen har jag känt press från annat håll också över en massa olika saker, men inte längre. Nu är det liksom ingen stress mera. SÅ himla skönt. :)

Igår hade vi mamma-barn-träff här hos oss. De fick försöka äta upp tårtresterna, men det lyckades inte riktigt. Jag gjorde verkligen en alltför stor tårta... Fast det var ju många som inte kunde komma på kalaset heller, som vi hade räknat med så... Nåja, iaf. fick dottern en fin dag med HELLO-KITTY tema. :) Det är huvudsaken. ;)

Nu ska jag koka lite kvällsgröt och leta reda på stora syster, hon leker med grannarna just nu, men måste komma in och ställa sig i säng småningom så hon orkar vakna tidigt igen imorgon...

Hej svejs!

Kommentera

Publiceras ej